Objednání

Vážené pacientky, momentálně máme technické potíže s přístupem k vašim e-mailům ve schránce: gynekologie@iscare.cz. Kontaktujte nás proto prosím telefonicky: 234 770 400/ 442/ 443/ 444/. Děkujeme. 

Jak se objednat: 

  • Telefonicky na čísle 234 770 400/ 442/ 443/ 444/ nebo lince 234 770 105, denně mezi 7:30 - 18:00 (po - pá). 
  • Osobně na recepci v 9. patře 
  • E-mailem na gynekologie@iscare.cz
  • Přes kontaktní formulář na tomto webu.

Co je nutné přinést:

  • Doklad totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas, či povolení k pobytu)
  • Platná kartička pojištěnce

Co je vhodné dodat:

  • Žádanka od lékaře, pokud vám ji lékař vystavil
  • Lékařské zprávy související se zdravotním problémem, pokud máte k dispozici

1. Jak probíhá první návštěva?

Při první návštěvě je pacientka  zaregistrována, vyplňuje  GDPR a má možnost uhradit si roční klientskou kartu. Posléze je  pacientka odeslána do čekárny před ambulanci lékaře, kde čeká na jeho vyzvání ke vstupu do ordinace. Pokud lékař určí, na recepci pacientka obdrží tzv. žádost o výpis z dokumentace, kterou předá původnímu lékaři.

 2. Jaká vyšetření a dokumentaci potřebuji?                                                                                                                                                                   

Pokud do našeho zařízení posílá pacientku jiný lékař, je nutná zpráva nebo žádanka.

Pacientku poté objednáme dle požadavku odesílajícího lékaře.

U komerčních pojišťoven je nutné, aby pacientka měla tzv. garanci od pojišťovny, v opačném případě recepce zjišťuje u pojišťovny rozsah pojištění.

3. Je léčba hrazená pojišťovnou?

Vyšetření a léčbu hradí pacientce pojišťovna, je-li pojištěna v rámci veřejného zdravotního pojištění. Pacientka si připlácí pouze za nadstandardní hospitalizaci v případě nezbytného pobytu v pooperační péči. Pokud pacientka nemá zakoupenu roční klientskou kartu, hradí poplatek za  vyšetřovací zrcadlo, ve výši 50 Kč, pokud bylo při vyšetření použito. 

4. Jak se objednat na gynekologickou operaci?  

Na gynekologickou operaci objednává pacientky vždy zdravotník. Pacientka je vždy nejprve objednána na konzultaci do indikační předoperační poradny gynekologie ISCARE. 

5. Jak dlouho trvá hospitalizace? 

Délka hospitalizace závisí na druhu provedeného gynekologického výkonu. Upřednostňujeme minimálně invazivní postupy, které zkracují délku hospitalizace a umožňují časný návrat k běžným aktivitám. U menších operací se jedná obvykle u jednodenní hospitalizaci, větší zákroky obvykle vyžadují hospitalizaci v délce 2 až 4 dny. 

6. Chci se stát novou pacientkou, je potřeba mít speciální doporučení?

Momentálně nepřijímáme nové pacientky do péče všeobecné gynekologie. Pouze pacientky k operativním výkonům na základě žádanky od jiného doporučujícího lékaře. 

7. Jaké dokumenty si s sebou mám přinést na první návštěvu?

Při první návštěvě je nezbytné předložit kartu zdravotní pojišťovny a doklad totožnosti (občanský průkaz), v případě zahraničních pacientek potom – cestovní pas a povolení k pobytu. 

8. Je možné poplatky a nákup roční karty hradit kartou?

Platby jsou možné v hotovosti, platební kartou nebo převodem na účet. 

Nejčastěji se nás ptáte

Co dělat v případě, že se nemohu dostavit k zákroku?

Neprodleně prosím e-mailem kontaktujte lékaře (operatéra) a recepci. Kontakt na operatéra je uvedený v lékařské zprávě ze vstupního vyšetření.

Jak funguje sesterna gynekologie?

Sestry vycházejí ven a volají pacientky dovnitř na vstupní vyšetření nebo odběr.

Je možnost koupit si uvnitř kliniky občerstvení?

Ano, hned ve vedlejší budově je k dispozici bistro, kde si lze zakoupit pití a drobné občerstvení. V čekárnách je k dispozici pitná voda.

Mají všichni lékaři gynekologie atestaci? 

Ano, všichni naši lékaři jsou erudovanými odborníky s odbornou atestací z gynekologie. Prochází celoživotním systémem vzdělávání a absolvují specializované kurzy.

Máte mamograf a provádíme ultrazvukové vyšetření prsou?

Ne, v současné chvíli nemůžeme služby mamologie poskytnout. Pacientkám doporučujeme obrátit se na specializovaná mamologická centra, která zajišťují, jak vyšetření sonografie, tak mamografie.

Mohu podstoupit odběr a vyšetření krve na klinice?

Ano, odběr i vyšetření krve provádíme v budově ISCARE v odběrové místnosti, která je v provozu v pracovních dnech mezi 7:00 – 14:30 hod.

Mohu přijít na vyšetření, když mám menstruaci?

Potká-li se váš menstruační cyklus s naplánovanou návštěvou lékaře, prosím, přeobjednejte se prostřednictvím recepce. V průběhu menstruace není možné provést preventivní cytologické vyšetření.

Na jakém čísle se mohu informovat o stavu odoperovaného pacienta?

O stavu odoperovaného pacienta se můžete informovat na lůžkovém oddělení na telefonním čísle 234 770 450 (3. patro), nebo 234 770 256 (4. patro). Připravte si identifikační PIN pacienta, bez kterého nelze poskytnout informace o jeho zdravotním stavu.

Přijímáte do gynekologické péče nové pacientky?

Momentálně nepřijímáme nové pacientky do péče všeobecné gynekologie. Pouze pacientky k operativním výkonům na základě žádanky od jiného doporučujícího lékaře. 

Spolupracuje gynekologie se všemi pojišťovnami?

Ano, gynekologie ISCARE spolupracuje se všemi zdravotními pojišťovnami včetně smluvních partnerů.

Prohlédněte si

Jak to u nás vypadá

Gynekologie ISCARE